شرایط و ضوابط استفاده از سایت:

استفاده از فروشگاه اینترنتی السان به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

۱-خرید کالا از فروشگاه اینترنتی السان بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲-خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@elsun.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

۳-اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی السان ممکن است سهوا در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، لذا فروشگاه مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

۴-کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات نادرست ورودی ندارد.

۵-فروشگاه اینترنتی السان هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

۶-سایر سایت ها و لینکهایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی السان مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

۷-ارتباط فروشگاه با کاربران از طریق info@elsun.ir برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.

۸-فروشگاه اینترنتی السان به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

۹-روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

۱۰-فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، بر اساس تعهدات شرکت پست هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پست می باشد و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت پست و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه ارسال شود. بدیهی است در صورتی که مشتری روشی پستی غیر از استفاده از شرکت پست را انتخاب کند ، آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل بر عهده مشتری و حمل کننده بوده و فروشگاه السان هیچگونه مسئولیتی در قبال سایر روش های ارسال نخواهد داشت.

۱۱- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است به علت شرایطی از قبیل نور محیط یا کیفیت و تنظیمات دوربین در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا جهت عودت آن، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. جهت کم شدن ضریب این خطا همواره سعی میشود برای هر یک از محصولات تصاویر متنوع و در موقعیت های مختلف قرار داده شود و نیز فیلم های کوتاه از محصولات درسایت و نیز کانال آپارات سایت قرار داده شود.

شرایط و ضوابط سرویس مهلت تست ۴۸ ساعته :

در راستای ایجاد اطمینان خرید ، فروشگاه با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا ۴۸ ساعت پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان مربوطه کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.

همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت (بند ۱۰ همین صفحه) را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۴۸ ساعته فروشگاه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه به اتمام برسد، و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.ضمنا در صورت معیوب بودن  ، کالا با کالای مشابه فقط تعویض میشود و جنس فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمیشود.

شرایط و ضوابط گارانتی چراغ خواب های سه بعدی :

در راستای اطمینان خرید مشتریان ، در صورت تایید شرایط ذیل ، پایه های تک رنگ چراغ خواب های عرضه شده توسط فروشگاه به مدت یک سال از تاریخ فروش مشمول گارانتی تعمیر یا تعویض می باشند:

-در صورت بروز هرگونه تغییر فیزیکی در محصول , گارانتی محصول به صورت کامل از بین خواهد رفت.
-هرگونه شکستگی یا ضربه و یا آبخوردگی (پایه ها حساس به نفوذ آب می باشند) باعث از بین رفتن گارانتی میشود.
-در صورت معیوب بودن اجناس (طبق موارد گفته شده در مورد مهلت تست در همین صفحه) مشتری موظف است فروشگاه را حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت از معیوب بودن کالا با خبر سازد.
-آداپتور و صفحه پلکسی مشمول گارانتی نمی شوند.
-هزینه بازگشت و ارجاع محصولات شامل گارانتی برعهده خریدار بوده ولی هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه است.