پرسش های متداول

پرسش های متداول :

۱- چگونه می توان از فروشگاه خرید کرد؟

 پاسخ:
در مورد کار های سه بعدی و آماده :
شما می توانید هم از طریق وب سایت و هم از طریق کانال تلگرامی ما خرید خود را ثبت کنید.
– جهت خرید از وبسایت پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود از فروشگاه و افزودن آنها به سبد خرید خود ، از قسمت تسویه حساب فاکتور محصولات انتخابی را مشاهده کرده و پس از تایید و درج آدرس پستی و پرداخت ، سفارش شما ثبت شده و بعد از آماده سازی به آدرس درج شده هنگام سفارش ارسال خواهد شد.
– جهت خرید از کانال ، پس از انتخاب محصول مورد نظر خود از سایت یا کانال و ارتباط با ادمین کانال سایر مراحل انجام شده و پس از تایید و درج آدرس پستی و پرداخت ، سفارش شما ثبت شده و بعد از آماده سازی به آدرس درج شده هنگام سفارش ارسال خواهد شد.
در مورد کارهای اختصاصی و چهره :
در این سفارشات به این علت که می بایست تصاویر انتخابی شما بررسی و انتخاب شوند و سایر ویژگی ها و موارد مختلف هماهنگ شوند ، سفارش از طریق وبسایت انجام نمی شود و نیاز به ارتباط دو طرفه با مشتری است. لذا جهت ثبت این گونه سفارشات از قسمت تماس با ما اقدام به برقراری ارتباط کنید.

۲- چند روز بعد از سفارش ، کالا به دست من می رسد ؟

 پاسخ: روند آماده سازی سفارشات چهره و طرح های آماده و تایپوگرافی متفاوت است. طرح های سه بعدی آماده و تایپوگرافی موجود در سایت حداکثر سه روز کاری بعد از سفارش تحویل پُست می شوند (در اکثر موارد ۲۴ ساعت پس از سفارش طرح ها ارسال شده اند). در مورد طرح های چهره حداکثر پنج روز کاری بعد از سفارش ، کالای مورد نظر تحویل اداره پست می شود (در اکثر موارد کارهای چهره ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش ارسال شده اند). زمان رسیدن محصول درب منزل توسط پست بستگی به مسافت آدرس داده شده داشته و به صورت تقریبی طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت تحویل می گردد. بسته ها توسط پست سفارشی ،با بسته بندی اختصاصی ، از اصفهان  و به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می شوند. در مواردی می توان سفارش را به صورت فوری ثبت کرد که جهت هماهنگی در این زمینه از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

۳-آیا می توان به صورت حضوری محصولات را خریداری کرد؟

 پاسخ: خیر ، محصولات فروشگاه تماما به صورت اینترنتی به فروش می رسند و امکان خرید حضوری وجود ندارد. تصویر و مشخصات کامل همه محصولات قبل از خرید به تایید مشتری می رسد و همچنین همه محصولات دارای ۴۸ ساعت مهلت تست می باشند.

۴- هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: فروشگاه اینترنتی السان دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که این نماد به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.همچنین در اینجا می توانید در مورد این نماد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۵- آیا برای خرید حتما باید در سایت عضو شوم؟

 پاسخ: خیر شما بدون عضویت در سایت هم می توانید خرید انجام دهید اما عضویت در سایت باعث می شود شما بتوانید سریع تر و آسان تر خرید کنید ، لیست علاقه مندی های خود را بسازید و از تغییرات آنها با خبر شوید ، در سایت نظر دهید و دیگران را از نظرات خود بهره مند سازید و همچنین از تخفیف ها و فروش های ویژه با خبر شوید.

۶- آیا در تمامی ساعات شبانه روز می توانم سفارش دهم؟

 پاسخ: بله ، شما می توانید ۷ روزه هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

۷- آیا می توانم برای شخص دیگری سفارش دهم و بسته به آن شخص تحویل گردد؟

 پاسخ: بله ، هنگام تسویه حساب کافیست آدرس و مشخصات شخص مورد نظر را وارد کنید.

۸- چگونه می توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام مطلع شوم ؟

 پاسخ: در سفارشات انجام گرفته از طریق وبسایت ، بعد از تسویه حساب نهایی ، شماره ای تحت نام “شماره سفارش” به سفارش شما اختصاص می یابد (شماره سفارش به آدرس ایمیل ثبت شده هنگام سفارش نیز ارسال می شود ) که شما می توانید در هر زمان با وارد کردن آن شماره در صفحه پیگیری سفارشات از آخرین وضعیت کالای سفارش داده شده خود مطلع شوید.

۹- آیا می توانم مبلغ کالا را بعد از دریافت آن پرداخت کنم ؟

 پاسخ: خیر ، از آنجا که سفارشاتی از قبیل چهره و طرح های دیگر مطابق سفارش و مختص مشتری طراحی و اجرا می شوند ، می بایست قبل از اجرا و ارسال به صورت کامل تسویه شوند.

۱۰- آیا پرداخت از طریق سایت امنیت لازم را دارد ؟

 پاسخ: بله ، درگاه پرداخت سایت السان کاملا امن بوده و از اینجا می توانید صحت امنیت درگاه را کنترل کنید.

۱۱- شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش سایت به چه شکل می باشد؟

پاسخ: تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش ، ۴۸ ساعت مهلت تست و گارانتی پایه می باشند.
اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش.

۱۲- آیا فروشگاه السان در شهری نمایندگی فروش دارد؟

پاسخ: خیر ، فروشگاه السان در هیچ شهری نمایندگی ندارد.

۱۳- آیا می توان طرح های قرار گرفته در سایت را با ابعاد دیگری (بزرگ تر یا کوچک تر) سفارش داد؟

پاسخ: بله ، اکثر کارها را می توان با ابعاد دلخواه اجرا کرد. جهت هماهنگی از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید .

۱۴- هنگام پرداخت از طریق درگاه بانکی ، ممکن است پرداخت ناموفق باشد ولی وجه از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است حین پرداخت ، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا وجه کسر شده از شما در حساب میانی بانک بوده و بانک پس از برطرف کردن مغایرت ها ، وجه کسر شده را به حساب شما باز می گرداند. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت وجه به حساب تان برگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت ها برطرف شود.

۱۵- آیا می توان سفارش ثبت شده را به صورت حضوری دریافت کرد؟

پاسخ: خیر ، تحویل حضوری سفارشات امکان پذیر نیوده و همه سفارشات توسط پست و به صورت رایگان ارسال می شوند.

پرسش های متداول :