پرسش های متداول

پرسش های متداول:

1- چگونه می توان از فروشگاه خرید کرد؟

پاسخ :
در مورد کار های سه بعدی و آماده :
شما می توانید از طریق وب سایت و مطابق با راهنمای آموزش خرید از سایت ، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.
در مورد کارهای اختصاصی و چهره :
در این نوع سفارشات به این علت که می بایست تصاویر انتخابی شما بررسی و انتخاب شوند و سایر ویژگی ها و موارد مختلف بسته به نوع سفارش هماهنگ شوند ، نیاز به تعامل و ارتباط دو طرفه می باشد لذا سفارش از طریق وبسایت انجام نمی شود. جهت ثبت این گونه سفارشات از قسمت تماس با ما اقدام به برقراری ارتباط با ما کنید. روال کامل انجام کار برای شما ارسال خواهد شد و سپس پردازش سفارش انجام خواهد شد.

2- چند روز بعد از سفارش ، کالا به دست من می رسد ؟

 پاسخ: روند آماده سازی سفارشات چهره و طرح های آماده و تایپوگرافی متفاوت است. طرح های سه بعدی آماده و تایپوگرافی موجود در سایت حداکثر سه روز کاری بعد از سفارش تحویل اداره پُست می شوند (در اکثر موارد 24 ساعت پس از سفارش طرح ها ارسال شده اند). در مورد طرح های چهره حداکثر پنج روز کاری بعد از سفارش ، کالای مورد نظر تحویل اداره پست می شود (در اکثر موارد کارهای چهره 48 ساعت پس از ثبت سفارش ارسال شده اند). زمان رسیدن محصول درب منزل توسط پست بستگی به مسافت آدرس مشتری داشته و به صورت تقریبی طی 24 تا 72 ساعت تحویل می گردد. بسته ها توسط پست سفارشی ،با بسته بندی اختصاصی ، از اصفهان  و به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می شوند. در مواردی می توان سفارش را به صورت فوری ثبت کرد که جهت هماهنگی در این زمینه از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

3-آیا می توان به صورت حضوری محصولات را خریداری کرد؟

 پاسخ: خیر ، محصولات فروشگاه تماما به صورت اینترنتی به فروش می رسند و امکان خرید حضوری وجود ندارد. تصویر و مشخصات کامل همه محصولات قبل از خرید به تایید مشتری می رسد ، فروشگاه دارای نماد اعتماد بوده و همچنین همه محصولات دارای 48 ساعت مهلت تست می باشند.

4- هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: فروشگاه اینترنتی السان دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که این نماد به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر می‏‌توانید در تمامی صفحات وب سایت با کلیک روی نماد (پایین صفحه) از صحت و اعتبار آن اطمینان پیدا کنید. همچنین در اینجا می توانید در مورد این نماد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

5- آیا برای خرید حتما باید در سایت عضو شوم؟

 پاسخ: خیر شما بدون عضویت در سایت هم می توانید خرید انجام دهید.

6- آیا در تمامی ساعات شبانه روز می توانم سفارش دهم؟

 پاسخ: بله ، شما می توانید 7 روزه هفته و در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

7- آیا می توانم برای شخص دیگری سفارش دهم و بسته به آن شخص تحویل گردد؟

 پاسخ: بله ، هنگام تسویه حساب کافیست آدرس و مشخصات شخص مورد نظر را وارد کنید.

8- چگونه می توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام مطلع شوم ؟

 پاسخ: سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت در سریع ترین زمان ممکن پردازش شده و نهایتا تا سه روز کاری پس از ثبت سفارش ، سفارش موردنظر به آدرس خریدار ارسال می شود. همچنین روند پردازش و روال کار انجام و ارسال سفارشات ثبت شده ، توسط ایمیل ثبت شده هنگام ثبت سفارش ، مرتبا اطلاع رسانی می شود. علاوه بر موارد فوق شما می توانید درصورت وجود هرگونه سوال و ابهامی نسبت به روند پردازش و انجام سفارش خود از این صفحه با ما تماس بگیرید .

9- آیا می توانم مبلغ کالا را بعد از دریافت آن پرداخت کنم ؟

 پاسخ: خیر ، از آنجا که سفارشاتی از قبیل چهره و طرح های دیگر مطابق سفارش و مختص مشتری طراحی و اجرا می شوند ، می بایست قبل از اجرا و ارسال به صورت کامل تسویه شوند. تصویر و مشخصات کامل همه محصولات قبل از خرید به تایید مشتری می رسد ، فروشگاه دارای نماد اعتماد بوده و همچنین همه محصولات دارای 48 ساعت مهلت تست می باشند.

10- آیا پرداخت از طریق سایت امنیت لازم را دارد ؟

 پاسخ: بله ، درگاه پرداخت سایت السان کاملا امن بوده و از اینجا می توانید صحت امنیت درگاه را کنترل کنید. همچنین وب سایت دارای تاییدیه امنیتی SSL نیز می باشد.

11- شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش سایت به چه شکل می باشد؟

پاسخ: تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش ، 48 ساعت مهلت تست و گارانتی پایه می باشند. > اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش.

12- آیا فروشگاه السان در شهری نمایندگی فروش دارد؟

پاسخ: خیر ، فروشگاه السان در هیچ شهری نمایندگی ندارد و تمامی سفارشات توسط پست به سراسر کشور و به صورت رایگان ارسال می شوند.

13- آیا می توان طرح های قرار گرفته در سایت را با ابعاد دیگری (بزرگ تر یا کوچک تر) سفارش داد؟

پاسخ: بله ، اکثر کارها را می توان با ابعاد دلخواه اجرا کرد. جهت هماهنگی از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید .

14- هنگام پرداخت از طریق درگاه بانکی ، ممکن است پرداخت ناموفق باشد ولی وجه از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است حین پرداخت ، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا وجه کسر شده از شما در حساب میانی بانک بوده و بانک پس از برطرف کردن مغایرت ها ، وجه کسر شده را به حساب شما باز می گرداند. در صورتی که پس از 72 ساعت وجه به حساب تان برگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت ها برطرف شود.

15- آیا می توان سفارش ثبت شده را به صورت حضوری دریافت کرد؟

پاسخ: خیر ، تحویل حضوری سفارشات امکان پذیر نبوده و همه سفارشات توسط پست و به صورت رایگان ارسال می شوند.

پرسش های متداول :