پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات و ثبت شکایات :

سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت در سریع ترین زمان ممکن پردازش شده و نهایتا تا سه روز کاری پس از ثبت سفارش ، سفارش موردنظر به آدرس خریدار ارسال می شود. همچنین روند پردازش و روال کار انجام و ارسال سفارشات ثبت شده ، توسط ایمیل ثبت شده هنگام ثبت سفارش ، مرتبا اطلاع رسانی می شود. همچنین شما می توانید هرگونه سوال یا ابهامی در مورد سفارش خود را از قسمت تماس با ما ، با ما در میان بگذارید.

پس از ارسال مرسولات به آدرس پستی ، کد رهگیری بسته ارسالی توسط اداره پست به وسیله پیام کوتاه برای گیرنده ارسال می شود ، همچنین کد رهگیری توسط ایمیل فروشگاه نیز برای خریدار ارسال می شود. در صورتی که کد رهگیری به هر دلیل برای شما ارسال نشد ، از طریق فرم پایین همین صفحه و یا فرم تماس با ما می توانید مراتب را اطلاع داده و کد رهگیری بسته را دریافت کنید. توسط کد رهگیری و از قسمت رهگیری مرسولات سایت اداره پست می توانید در هر لحظه وضعیت بسته ارسالی را مشاهده و پیگیری کنید.

فرم پیگیری سفارشات و ثبت شکایات :

علاوه بر موارد فوق شما می توانید درصورت وجود هرگونه شکایتی نسبت به روند پردازش و انجام سفارش خود از طریق فرم تماس زیر با ما تماس بگیرید . شکایات ثبت شده در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهند شد. جهت تسریع در پاسخ‌گویی لطفاً شماره سفارش خود را نیز ذکر کنید . شماره سفارش به ایمیلی که هنگام ثبت سفارش وارد کرده اید نیز ارسال شده است.