فرم ثبت شکایات:

پیگیری سفارشات و ثبت شکایات :

 

سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت در سریع ترین زمان ممکن پردازش شده و نهایتا تا سه روز کاری پس از ثبت سفارش ، سفارش موردنظر به آدرس خریدار ارسال می شود. همچنین روند پردازش و روال کار انجام و ارسال سفارشات ثبت شده ، توسط ایمیل ثبت شده هنگام ثبت سفارش ، مرتبا اطلاع رسانی می شود. شما می توانید هرگونه سوال یا ابهامی در مورد سفارش خود را از قسمت تماس با ما ، با ما در میان بگذارید.

 

علاوه بر موارد فوق شما می توانید درصورت وجود هرگونه شکایتی نسبت به روند پردازش و انجام سفارش خود ازطریق فرم تماس مقابل با ما تماس بگیرید . شکایات ثبت شده در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهند شد. جهت تسریع در پاسخ‌گویی لطفاً شماره سفارش خود را نیز ذکر کنید . شماره سفارش به ایمیلی که هنگام ثبت سفارش وارد کرده اید نیز ارسال شده است.