پرسش های متداول

پرسش های متداول:

در این نوشته به تعدادی از پرسش های متداول و پر تکرار در مورد بالبینگ ها، محصولات فروشگاه، نحوه خرید و… پاسخ داده ایم. همچنین در صورتی که سوالی خارج از موارد زیر داشتید در هر زمان می توانید از قسمت تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید.

1- چگونه می توان از فروشگاه خرید کرد؟

پاسخ: نحوه خرید محصولات مختلف سایت در صفحه آموزش خرید از سایت به طور کامل شرح داده شده است.

2- چند روز بعد از سفارش ، کالا به دست من می رسد ؟

 پاسخ: مدت زمان مورد نیاز برای تحویل محصولات مختلف فروشگاه در صفحه مدت زمان انجام و تحویل به طور کامل شرح داده شده است.

3-آیا می توان به صورت حضوری محصولات را خریداری کرد؟

 پاسخ: خیر ، محصولات فروشگاه تماما به صورت اینترنتی به فروش می رسند و به علت زمان بر بودن تولید محصول (حدودا یک هفته) و روند تولید (نیاز به چندین مرحله هماهنگی تصویر و پیش طراحی و…) امکان خرید حضوری وجود ندارد.

4- هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: فروشگاه اینترنتی السان دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که این نماد به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی سالیانه فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر می‏‌توانید در تمامی صفحات وب سایت با کلیک روی نماد (پایین صفحه) از صحت و اعتبار آن اطمینان پیدا کنید. همچنین در صفحه نماد اعتماد چیست؟ می توانید در مورد این نماد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

5- آیا برای خرید حتما باید در سایت عضو شوم؟

 پاسخ: بله هنگام ثبت سفارش بطور خودکار عضویت انجام میشود.

6- آیا در تمامی ساعات شبانه روز می توانم سفارش دهم؟

 پاسخ: بله ، شما می توانید 7 روزه هفته و در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

7- آیا می توانم برای شخص دیگری سفارش دهم و بسته به آن شخص تحویل گردد؟

 پاسخ: بله ، هنگام تسویه حساب کافیست آدرس و مشخصات شخص مورد نظر را وارد کنید.

8- چگونه می توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام مطلع شوم ؟

 پاسخ: روند پردازش و روال کار انجام و ارسال سفارشات ثبت شده ، توسط پیام کوتاه و ایمیل ثبت شده هنگام ثبت سفارش، مرتبا اطلاع رسانی می شود. علاوه بر این شما می توانید درصورت وجود هرگونه سوال و ابهامی نسبت به روند پردازش و انجام سفارش خود از قسمت تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

9- آیا می توانم مبلغ کالا را بعد از دریافت آن پرداخت کنم ؟

 پاسخ: خیر، از آنجا که سفارشاتی از قبیل بالبینگ چهره بصورت اختصاصی و مختص مشتری و با تصویر مشتری طراحی و اجرا می شوند، می بایست هزینه سفارش قبل از ارسال آن پرداخت شود. پرداخت در زمان تحویل کالا مربوط به سفارشاتی است که عمومی هستند و برای همه قابل استفاده، طبیعتا چراغ خوابی که عکس شما روی آن بصورت دائمی حکاکی شده، پس از انجام برای ما و یا شخص دیگری قابل استفاده نیست به همین دلیل بدون پرداخت هزینه امکان تولید این محصول میسر نیست. جهت حصول اطمینان تصویر و مشخصات کامل همه محصولات قبل از خرید به تایید مشتری می رسد، فروشگاه دارای نماد اعتماد بوده و همچنین همه محصولات دارای 48 ساعت مهلت تست و 6 تا 12 ماه گارانتی می باشند و نیز هزینه می تواند در دو مرحله قبل و بعد از مشاهده کار نهایی واریز شود.

10- آیا پرداخت از طریق سایت امنیت لازم را دارد ؟

 پاسخ: بله، درگاه پرداخت سایت السان کاملا امن بوده و از قسمت نماد اعتماد چیست؟ می توانید صحت امنیت درگاه را کنترل کنید. همچنین وب سایت دارای تاییدیه امنیتی SSL و درگاه بانکی امن نیز می باشد.

11- شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش سایت به چه شکل می باشد؟

پاسخ: تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش ، 48 ساعت مهلت تست و گارانتی پایه مطابق شرایط و ضوابط فروشگاه می باشند.

12- آیا فروشگاه السان در شهری نمایندگی فروش دارد؟

پاسخ: خیر، فروشگاه السان در هیچ شهری نمایندگی ندارد و تمامی سفارشات توسط پست به سراسر کشور ارسال می شوند.

13- آیا می توان طرح های قرار گرفته در سایت را با ابعاد دیگری (بزرگ تر یا کوچک تر) سفارش داد؟

پاسخ: بله، اکثر کارها را می توان با ابعاد دلخواه اجرا کرد. جهت هماهنگی از قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید .

14- هنگام پرداخت از طریق درگاه بانکی ، ممکن است پرداخت ناموفق باشد ولی وجه از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است حین پرداخت ، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا وجه کسر شده از شما در حساب میانی بانک بوده و بانک پس از برطرف کردن مغایرت ها ، وجه کسر شده را به حساب شما باز می گرداند. در صورتی که پس از 72 ساعت وجه به حساب تان برگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت ها برطرف شود.

15- آیا می توان سفارش ثبت شده را به صورت حضوری دریافت کرد؟

پاسخ: به علت حجم بالای سفارشات امکان تحویل حضوری سفارشات (مگر در موارد خاص و معدود) امکان پذیر نبوده و همه سفارشات توسط پست به سراسر کشور ارسال می شوند.

16- آیا ممکن است چراغ خواب سفارش داده شده حین پست آسیب دیده یا بشکند؟

پاسخ: خیر، محصولات فروشگاه السان دارای بسته بندی مخصوص بوده که باعث می شود در طول مسیر آسیبی به چراغ وارد نشود. در صورت آسیب دیدن چراغ هنگام ارسال مطابق شرایط و ضوابط فروشگاه، مسئولیت با فروشگاه بوده و مرسوله مجددا به رایگان ارسال خواهد شد.

17- برای دریافت اطلاعات بیشتر یا تماس مستقیم چه روش هایی وجود دارد؟

پاسخ: در صورتی که پاسخ به سوال مد نظر خود را در این صفحه (پرسش های متداول) نیافتید و یا نیاز به ارتباط مستقیم با همکاران ما را داشتید می توانید در هر لحظه از شبانه روز با روش های قرار گرفته در قسمت تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۷ رای