شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط فروشگاه:

استفاده و خرید از فروشگاه اینترنتی السان به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

1-خرید کالا از فروشگاه اینترنتی السان بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

2-خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@elsun.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.

3-اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی السان ممکن است سهوا در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، لذا فروشگاه مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

4-كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات نادرست ورودی ندارد.

5-فروشگاه اینترنتی السان هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

6-سایر سایت ها و لینکهایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه لینك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی السان مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

7-ارتباط فروشگاه با کاربران تنها از طریق پست الکترونیکی info@elsun.ir یا سایر راه های ارتباطی مشخص شده در صفحه تماس با ما برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.

8-فروشگاه اینترنتی السان به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و متعهد است از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

9-روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

10- در مورد سفارشات اختصاصی مانند سفارش چراغ خواب چهره، از آنجایی که کار به صورت اختصاصی و به شکل حکاکی دائمی برای مشتری انجام می شود و پس از انجام برای فرد دیگری استفاده ای ندارد، قبل از ثبت سفارش نهایی تمامی مشخصات کار نهایی از جمله پیش طراحی چهره (در صورتی که مشتری عدم نیاز به آن را درخواست نکرده باشد)، متن ، نوع پایه و ابعاد کار می بایست دقیقا مورد مطالعه مشتری و تایید وی قرار گیرد و بعد از پرداخت هزینه و انجام کار نهایی امکان انجام هیچ تغییری در کار انجام شده وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف مشتری (به هر دلیلی) هزینه ملزومات و مواد استفاده شده و هزینه انجام شده برای طراحی و حکاکی کار انجام شده از مشتری کسر شده و باقی مانده مبلغ عودت داده می شود.

11-فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، بر اساس تعهدات شرکت پست هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پست می باشد. فروشگاه السان در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده در صورت تایید شرکت پست و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند و مرسوله مجددا و به صورت رایگان ارسال برای خریدار ارسال خواهد شد. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه ارسال شود. بدیهی است در صورتی که مشتری روشی پستی غیر از استفاده از شرکت پست را انتخاب کند، آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل بر عهده مشتری و حمل کننده بوده و فروشگاه السان هیچگونه مسئولیتی در قبال سایر روش های ارسال نخواهد داشت.

12- تصویر محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است به علت شرایطی از قبیل نور محیط یا کیفیت و تنظیمات دوربین در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا جهت عودت آن، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. جهت کم شدن ضریب این خطا همواره سعی میشود برای هر یک از محصولات تصاویر متنوع و در موقعیت های مختلف قرار داده شود و نیز فیلم های کوتاه از محصولات درسایت و نیز کانال آپارات سایت قرار داده شود. همچنین خریدار می تواند از فروشنده درخواست تصاویر و فیلم (در صورت موجود بودن) داشته باشد.

13- فروشگاه السان دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تاییدیه نماد مذکور در انتهای تمامی صفحات سایت قرار داده شده و قابل اعتبار سنجی توسط کاربران می باشد. همچنین فروشگاه السان ملزم به رعایت تمامی مفاد قوانین مرتبط با نماد مذکور می باشد.

14- همراه با محصول، برگه راهنما و توضیحات و نحوه استفاده و نگهداری از محصول به اطلاع مصرف کننده می رسد. مصرف کننده می بایست نسبت به مشخصات کار سفارش داده شده و نحوه نگهداری از آن آگاه باشد. همچنین در صورت نیاز به آموزش و راهنمایی در مورد ثبت سفارش و خرید اینترنتی از سایت می توانید از صفحه نحوه خرید از سایت دیدن کنید. پاسخ به پرسش های متداول را نیز می توانید از قسمت پرسش های متداول مشاهده کنید.

15- تمامی شرایط مندرج در این صفحه در مورد سفارشات تمامی محصولات ارائه شده توسط فروشگاه السان (چه از طریق وب سایت یا سایر روشهای ارتباطی) صادق و لازم الاجرا هستند.

شرایط و ضوابط استفاده از گارانتی:

محصولات فروشگاه السان از تاریخ 10 تیر ماه سال 1400 تحت شرایط و ضوابط جدید گارانتی به شرح زیر قرار می گیرند.

موارد تحت پوشش گارانتی:

در محصولات فروشگاه السان، تنها پایه چراغ یا همان پایه بالبینگ که مهم ترین قسمت سازنده یک بالبینگ می باشد مورد پوشش گارانتی قرار می گیرد و قطعات جانبی مثل آداپتور، ریموت کنترل و صفحه اکریلیک شامل گارانتی نمی‌باشند.

مدت زمان گارانتی:

با توجه به انواع مختلف پایه های تولیدی فروشگاه، مدت زمان گارانتی پایه ها از 6 ماه تا 1 سال متغیر می باشد. با مراجه به صفحه پایه بالبینگ می توانید مدت زمان گارانتی انواع پایه ها را مشاهده کنید. کد گارانتی که نشان دهنده زمان انقضای گارانتی محصول نیز می باشد روی خود محصول درج می گردد.

موارد ابطال گارانتی:

پایان مدت گارانتی
مخدوش نمودن یا ناموجود بودن کد گارانتی
بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز
هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شامل: صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل پایه (پایه ها حساس به نفوذ مایعات می باشند، علی الخصوص پایه های فاقد آداپتور خارج از محفظه پایه)، نوسانات برق، مواد شیمیایی و استفاده غلط از دستگاه

سایر شرایط گارانتی:

کد گارانتی یکتا بوده و ارائه خدمات گارانتی فقط به خریدار محصول مقدور خواهد بود.
در صورتی که کالا مشمول گارانتی شود، انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به فروشگاه و برگشت آن برعهده فروشگاه است.
چنانچه تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت/پرداخت خواهد شد.
* پایه های فاقد آداپتور خارج از پایه دارای ایمنی کافی در برابر خطر برق گرفتگی نبوده و مشتری با علم و آگاهی کافی این نوع پایه را انتخاب می کند لذا ملزم به رعایت مسائل ایمنی در استفاده از آن می باشد.

شرایط و ضوابط استفاده از مهلت تست 48 ساعته:

در راستای ایجاد اطمینان بیشتر در خرید، فروشگاه این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا 48 ساعت پس از تحویل، دارای مهلت تست باشند و در این زمان 48 ساعته هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان مربوطه کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.

برای استفاده از سرویس مهلت تست 48 ساعته دقت فرمایید که در صورت معیوب بودن محصول مشتری موظف است فروشگاه را حداکثر ظرف 48 ساعت پس از دریافت محصول با خبر سازد. ابتدا هماهنگی لازم در مورد عودت کالا انجام شده و سپس کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی بدون هماهنگی قبلی و در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. ضمنا در صورت معیوب بودن، کالا با کالای مشابه فقط تعویض میشود و جنس فروخته شده به علت اختصاصی بودن نوع کالا، پس گرفته نمی شود.

شرایط و موارد ابطال بیان شده در قسمت گارانتی محصول در مورد سرویس تست 48 ساعته نیز صادق بوده و همچنین این سرویس آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل را شامل نمی شود. جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت حین ارسال (بند 11 شرایط و ضوابط) را مطالعه کنید.

شرایط و ضوابط استفاده از خدمات پس از فروش 2 ساله:

به منظور پوشش خدمات و تامین قطعات مورد نیاز در بالبینگ ها، فروشگاه السان برای تمامی محصولات خود تا دو سال خدمات مورد نیاز چراغ از قبیل تامین قطعات استفاده شده و نیز انجام تعمیرات مورد نیاز را پوشش خواهد داد. کلیه خدماتی که در دوره گارانتی به مشتری داده مى شود در دوره 2 ساله خدمات پس از فروش نیز وجود دارد و تفاوت آن با گارانتی آن است که در دوره 2 ساله خدمات پس از فروش، هزینۀ خدمات انجام شده توسط مشتری پرداخت مى شود و در ازای آن مشتری مى تواند از تجهیزات مورد نیاز، ابزار مخصوص و دانش فنی موجود در شرکت استفاده نماید. همچنین از موارد دیگر خدمات پس از فروش می توان به مبحث آموزش اشاره کرد. علاوه بر راهنمای استفاده از محصول که برای هر یک از انواع محصولات فروشگاه به طور اختصاصی تولید شده و همراه محصول ارسال می شود، مشتریان می توانند تمامی سوالات خود در مورد محصول خریداری شده را در هر زمان با همکاران ما مطرح کنند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

شرایط و موارد ابطال بیان شده در قسمت گارانتی محصول، در مورد خدمات پس از فروش 2 ساله نیز صدق می کند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴ رای